• الموقع : موقع سماحة العلامة السيد محمد علي الحسيني .
        • القسم الرئيسي : لغات أخرى .
              • القسم الفرعي : فارسى .
                    • الموضوع : علامه الحسینی: هویت و گرایش لبنان عربی بوده وعربی خواهد ماند «سالروز استقلال لبنان مناسبتی برای اعلام وفاداری ملی » .

علامه الحسینی: هویت و گرایش لبنان عربی بوده وعربی خواهد ماند «سالروز استقلال لبنان مناسبتی برای اعلام وفاداری ملی »

علامه الحسینی: هویت و گرایش لبنان عربی بوده وعربی خواهد ماند
«سالروز استقلال لبنان مناسبتی برای اعلام وفاداری ملی »



علامه سید محمد علی الحسینی دبیر کل مجلس اسلامی-عربی ضمن تبریک سالروز استقلال به ملت لبنان خطاب به مردم این کشور گفت: سالروز استقلال لبنان باید مناسبتی برای اعلام وفاداری ملی و دور کردن این کشور از وابستگی‌ها و طرح‌های کشورهای خارجی هد ماند.
الحسینی با ادای احترام به فرماندهان نیروهای نظامی و امنیتی لبنان که به گفته او برای امنیت میهن و شهروندان لبنانی جانفشانی می کنند، گفت :«امیدوارم سالگرد استقلال لبنان و رهایی از استعمار برای همه لبنانی‌ها مناسبتی برای حمایت از دولت و موسسات نظامی و امنیتی آن به منظور حفاظت از امنیت و ثبات خاک لبنان باشد».
وی با تاکید بر اینکه «عشق به میهن از نشانه‌های ایمان است» گفت لبنان دارای هویتی عربی بود و این هویت و گرایش عربی ملت لبنان همچنان باقی خواهد ماند».
دبیر کل «مجلس عربی – اسلامی» از همه احزاب سیاسی لبنان خواست تا سالگرد از استقلال این کشور مناسبتی برای اعلام وفاداری به لبنان میهن عربی ایجاد کنند تا این کشور از طرح‌های و اجنده‌های خارجی ».
گفتنی است که علامه محمد علی الحسینی یکی از شخصیت‌های برجسته شیعیان لبنان است. الحسینی از مبلغان گفتمان مشترک ادیان و مذاهب در منطقه خاورمیانه و جهان است او تاکنون در چندین کنفرانس بین المللی شرکت کرده است.


  • المصدر : http://www.mohamadelhusseini.com/subject.php?id=211
  • تاريخ إضافة الموضوع : 2016 / 11 / 21
  • تاريخ الطباعة : 2024 / 03 / 29